Krajane.cz | Austrálie - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Pomoc s prekladom (Staznost)  (Přečteno 46977 krát)
johnnyx84



Karma: 0
Příspěvků: 15


« : Duben 17, 2014, 04:51:14 pm »

Ahojte. Nasla by sa dobra dusa, ktora by mi pomohla prelozit nasledovnu staznost, ktoru chcem poslat do banky? Vopred vdaka za pomoc Úsměv (moja deutsch je v stadiu ucenia len)


Vazene predstavenstvo banky.
Dna 24.2.2014 som navstivil Vasu pobocku banky HVB v Mnichove, filialka Bonner Platz za ucelom otvorenia si uctu HVB Online konto. Cez internet som vyplnil potrebne udaje, vytlacil vygenerovany pdf dokument a podpisany priniesol na pobocku, kde som ho odovzdal s tym, ze mi bol odfoteny pas a prihlasenie na pobyt v Nemecku, kedze som obcan ineho clenskeho statu EU. Podla slov pracovnicky sa dokumenty isli poslat na centralu, odkial som mal byt dalej vyrozumeny o dalsom postupe otvorenia uctu.
Do dnesneho dna (17.4.2014) som od Vasej banky nedostal ziadny list, odpoved, teda vobec nic! Som velmi znechuteny a rozhorceny ako potencionalny zakaznik Vasej banky, patriacej pod medzinarodnu skupinu Unicredit Group z takehoto velmi vazeneho pristupu ku mne ako moznemu  zakaznikovi! Nutnost zalozenia si uctu a s tym spojene veci a ich neuskutocnenie v kratkej minulosti z Vasej strany mi prinieslo aj nemale problemy!
Vnimal som Vas ako spolahlivu banku, ochotnu a dostupnu (aj podla reklam) kedykolvek a kvoli tomu som si Vas predtym vybral. Ako som sa vsak mal moznost presvedcit na vlastnej kozi, bohuzial v tomto pripade pravdepodobne zlyhal v urcitom bode system, co ma u mna nie pozitivny nasledok do buducna vo vztahu vnimania spolahlivosti a korektnosti z Vasej strany.
Za skusenosti a odbitie ako zakaznika vopred dakujem.

S pozdravom   


Zaznamenáno
tajnyctitel



Karma: 15
Příspěvků: 71


« Odpověď #1 : Duben 17, 2014, 04:55:17 pm »

Ztráta času. Jdi do jiné banky.
Zaznamenáno
johnnyx84



Karma: 0
Příspěvků: 15


« Odpověď #2 : Duben 17, 2014, 05:01:13 pm »

Tu pre mna nejde o stratu casu, ale o princip a informovanie banky, ze maju rezervy. Taky mensi feedback  Šok
Zaznamenáno
jirike
Host
« Odpověď #3 : Duben 18, 2014, 10:03:01 am »

Po me chteli v AOK pracovni povoleni a ten clovek se divil, kdyz jsme mu rekli ze uz ho davno nepotrebujeme a ptal se kde sme to vycetli... Smích
Podivali sme se s pritelkyni na sebe a zacali nam cukat koutky.
Pak nastalo z nasi strany vysvětlování od kdy ho obcane ČR nepotrebuji a proc...
No co na tohle říct. ..  Smích

Souhlasim. Bez do jine banky. Ja ve Sparkasse naprosto bez problemu
Tenhle dopis bude bez efektu...
Principy a dopisy si schovej na pozdeji jeste se Ti budou v mnoha pripadech jiste hodit.
 Mrknutí
Zaznamenáno
jesennavila



Karma: 5
Příspěvků: 433



« Odpověď #4 : Duben 20, 2014, 06:14:03 pm »

banka sa ti podla mňa na feed-back vykašle
jirike, tiež to poznám, chceli odo mňa pracovné povolenie a ja som ich musela informovať, že žiadne nepotrebujem
Zaznamenáno
kaci38



Karma: 1
Příspěvků: 22


« Odpověď #5 : Duben 20, 2014, 09:15:00 pm »




Vazene predstavenstvo banky. 



tak k tymto sa to nedostane urcite Smích
Btw. dufam ze si si uz otvoril ucet v inej banke a necakas stale na odpoved
Zaznamenáno
johnnyx84



Karma: 0
Příspěvků: 15


« Odpověď #6 : Duben 21, 2014, 03:29:05 pm »

Nie, nečakám - už som to poriešil v Postbanku.
Ide mi len o to, dať im feedback - či už si ho nejako zoberú k srdcu, alebo vôbec - aspoň dúfam, že si to niekto prečíta. Myslím, že človek by sa mal v oprávnených prípadoch sťažovať. Každá spoločnosť by mala mať feedback a aj podľa neho sa snažiť robiť všetko preto, aby do budúcna nevznikali podobné "problémy" - každý má len 1 meno a určite si ho nerád kazí.
Viem, že viacerí by to nechali tak, ale prečo veci nechať len tak? Táto vec ma nemilo prekvapila a dúfam, že sa do budúcna už nestane. Myslím si, že každá inštitúcia klientov chce, a nie ich (aj takýmito možno banálnymi) záležitosťami odháňať. Keďže každý má známych a známy majú známych atď, nemusí to pre samotnú inštitúciu pôsobiť najlepšie do budúcna.
Zaznamenáno
jesennavila



Karma: 5
Příspěvků: 433



« Odpověď #7 : Duben 21, 2014, 08:53:30 pm »

Ja by som to len tak nenechala, ale sťažovala by som sa osobne.
To si myslím je aj účinnejšie, ako nejaký papier, čo strčia do kúta a niekto ti prípadne ne to odpovie nejaké kaleráby.
Zaznamenáno
jesennavila



Karma: 5
Příspěvků: 433



« Odpověď #8 : Duben 21, 2014, 08:56:54 pm »

Ešte: niekde pomôže len osobná sťažnosť.
Stalo sa mi, že som z banky dostala novú kartu, ale PIN  k nej mi neprišiel.
Tak som sa v banke sťažovala a on, že dobre, ale 5 ur za novú kartu, kedže nemôžu urobiť nový PIN.
Keby som toto napísala osobne, tak mi rovno naúčtujú 5 eur a mám vystarané.
Takto som im povedala, že nie je moja vina, že mi pošta nedoručila PIN a pracovníčka tvrdohlavo, že nová karta stojí 5 eur  a ešte naznačovala, že PIN som ja zapatrošila (stratila)

Tak som povedala, dobre, ruším konto v tejto banke a zrazu sa tam prikmotril nejaký nadriadený, že teda tých 5 eur platiť nemusím.
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | NovyZeland.co.nz © 2024
Stránky krajanů o životě na Novém Zélandu. O životě, práci, srazech a akcích, zábavě, ubytování, studiu, kultuře. Užitečné články, diskuze, galerie, seznamka, inzerce práce a bydlení a spoustu užitečných a aktuálních informací o životě české a slovenké komunity na NZ.

Zahnarzt München